eMerite je certifikovaným partnerem analytického nástroje Webtrekk
26.8.2014 | Prvním českým držitelem nejvyššího certifikačního stupně „Platinum Certified Partner“ od špičkového nástroje webové analytiky Webtrekk se stala společnost eMerite. Nástroj umožňuje oproti běžně používaným bezplatným službám komplexnější a výkonnější vyhodnocování efektivity webových prezentací, e-shopů a mobilních aplikací.
Webtrekk poskytuje uživatelům nejen možnost neomezeně kombinovat základní metriky, ale rovněž od nich odvozovat metriky zcela nové. Křížovou filtrací zdrojů návštěvnosti lze např. zjistit, jaká forma reklamy (banner, PPC inzerce apod.) přivedla na klientův web návštěvníka, který až při příští návštěvě provedl konverzní akci. Návštěvníky je možno libovolně segmentovat, kupříkladu lze určit, jaký podíl z návštěvnosti přivádějí na web televizní či rozhlasové reklamní spoty bezprostředně po odvysílání. V reálném čase mohou uživatelé „živě“ sledovat, co si který návštěvník na jejich webu právě prohlíží, z jaké firmy přichází, a případně ho obratem kontaktovat.
E-shopy a další weby s klientskou zónou mohou ve Webtrekku identifikovat unikátního návštěvníka nezávisle na právě použitém zařízení. Tzn. návštěvník přihlašující se ke svému účtu dopoledne z počítače, odpoledne z tabletu a večer z telefonu bude ve Webtrekku zaznamenán jako jediný unikátní návštěvník se třemi návštěvami v daném dni.
Mimořádně užitečnou funkcí je import dat z jiných zdrojů (včetně personálních údajů o zákaznících ze CRM systému klienta apod.) do Webtrekku. Díky tomu lze např. zpětně vyhodnotit, jaká reklamní kampaň přivedla na web návštěvníka, který se stal zákazníkem až na kamenné pobočce provozovatele daného webu. Stejně snadno lze sledovat vliv počasí (po importu meteorologických dat) na zvýšení/snížení prodejnosti určitého zboží, a dle výsledků přizpůsobit načasování a obsah kampaní e-shopu. Unikátní je rovněž funkcionalita A/B testování: úspěšnější ze srovnávaných verzí webu je Webtrekk schopen automaticky spustit bez potřeby ručního vyhodnocování testu.
„Webtrekk poskytuje klientům poctivou analýzu jejich webu z reálných dat, bez agregace, samplování a mnoha dalších omezení,“ hodnotí Ondřej Štarman, jeden z certifikovaných specialistů. „V jediném reportu můžeme sledovat vztahy mezi několika ukazateli návštěvnosti, zatímco v běžných softwarech je k získání téhož poznatku potřeba vygenerovat dva či více reportů, a poté je složitě kombinovat a porovnávat.“
Společnost eMerite vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků elektronickými měřicími technologiemi. Analyzuje preference návštěvníků webových stránek z dat softwaru Webtrekk, je historicky prvním českým poskytovatelem monitoringu internetových diskusí, provádí neuromarketingové „měření emocí“ vyvolaných reklamou, a pro zadavatele reklamy provozuje databázi emočních podnětů – eMerite NEURO·DEPOTM. Dlouhodobými klienty společnosti jsou AAA AUTO, Danone, Komerční banka, Mountfield, RWE či Vodafone. V roce 2014 je eMerite partnerem konference WebTop100.
Více aktualit