eMerite poskytuje 100% filtrovaný monitoring sociálních médií už v 9 jazycích
26. 6. 2012 | Nejen v češtině a slovenštině, ale i v angličtině, ruštině, polštině, maďarštině, slovinštině, chorvatštině a rumunštině poskytuje monitoring sociálních médií, resp. vyhodnocování obsahu veškerých internetových diskusí, společnost eMerite. Objednateli služby eMerite VOBID jsou jak české firmy s mezinárodní působností, tak přímo zahraniční pobočky globálních firem či agentur.
Společnost eMerite se zaměřuje na monitoring diskusí na sociálních sítích i kdekoliv jinde na internetu od roku 2009. Používá souběžně několik špičkových softwarových nástrojů, které umožňují vyhledávat klíčová slova až v 60 světových jazycích. Díky průniku jejich vyhledávacích schopností zachycuje eMerite až čtyřikrát více příspěvků s klíčovými slovy než poskytovatelé jednotlivých nástrojů. Výsledky monitoringu filtrují specialisté eMerite od nerelevantních a bezcenných výskytů klíčových slov, takže reporty a analýzy pro klienty obsahují pouze příspěvky vypovídající o postoji (tzv. sentimentu) diskutéra k dané firmě či značce.
Během plnění zakázek pro české firmy rozšířila společnost eMerite svoji působnost nejprve na Slovensko a postupně proniká i na další trhy přilehlého regionu: pro slovinskou výzkumnou agenturu zpracovala spotřebitelský výzkum z online diskusí v pěti zemích (jazycích) střední a východní Evropy, pro přední světovou IT firmu rešerši z anglojazyčných diskusí v regionu Asia & Pacific a podobnou zakázku pro maďarského zadavatele, kontinuálně zajišťuje monitoring internetových diskusí v ruštině.
„Naše činnost již překročila rozsah prostého monitoringu sociálních médií tak, jak ho klienti obvykle poptávají,“ poznamenal k rozvoji služby VOBID Martin Petrášek, ředitel společnosti eMerite. „Podstatou naší práce není softwarové shromažďování dat, ale jejich třídění, interpretace souvislostí mezi zjištěnými ukazateli a především obsahová analýza. Fakticky jde o kvalitativní výzkum formou naslouchání zákaznickým preferencím zveřejňovaným na internetu, tzv. Social Listening,“ doplnil Petrášek.
Klienti eMerite mohou získat přístup do unikátního webového rozhraní „VOBID online“, které integruje výsledky vyhledávání několika softwarovými nástroji pro Social Media Monitoring, a maximalizuje tak počet nalezených příspěvků s klíčovými slovy. Aktuálně společnost vyvíjí nadstavbové rozhraní, v němž budou klienti moci přehledně sledovat připomínky či dotazy klientů pokládané v online diskusích, rozdělovat je k vyřízení kompetentním osobám, přiřazovat k dotazům příslušné odpovědi a vyhodnocovat rychlost reakce.
Odběrateli služby eMerite VOBID jsou např. AAA AUTO, AHOLD, Danone, Komerční banka, Tesco Stores, Vodafone a řada dalších klientů. Partnerem eMerite pro projekty v ČR a v zahraničí je výzkumná agentura Ipsos, která je od roku 2009 největší agenturou výzkumu trhu a veřejného mínění v ČR.
Více aktualit