eMerite umožňuje zobrazit každému návštěvníkovi vlastní verzi libovolného webu odpovídající jeho preferencím
20. listopadu 2014 | Přizpůsobit obsah stránek webu konkrétním preferencím a chování jednotlivých uživatelů dokáže prostřednictvím modulu Live-Data-Feed společnost eMerite. Modul integrovaný v analytickém softwaru Webtrekk v reálném čase analyzuje chování návštěvníků a podle identifikovaných charakteristik každého z nich upravuje obsah webových stránek. Uživatel tak získává informace přizpůsobené jeho potřebám, nikoli univerzálně formulovaná sdělení, která jej nemusí zaujmout.
Live-Data-Feed řeší jeden z klíčových problémů většiny webů – mění nezáživný obecný obsah určený plošně všem cílovým skupinám na informace přizpůsobené on-line vytvářenému profilu konkrétního návštěvníka. Live-Data-Feed průběžně sleduje chování uživatele a dynamicky mění obsah stránek tak, aby co nejvíce odpovídal tomu, co si na daném webu uživatel prohlížel minule.
Jakmile návštěvník vstoupí na web, software Webtrekk ve zlomku sekundy zanalyzuje, zda již na dané stránce či v sekci webu byl, a prostřednictvím modulu Live-Data-Feed zobrazí návštěvníkovi takový obsah stránky, který odpovídá jeho chování a požadavkům při předchozí návštěvě. Optimalizace obsahu přitom může mít řadu podob – od vhodného výběru zobrazovaných reklam (bannerů), přes personalizované seznamy doporučených odkazů či nabídky souvisejících produktů v e-shopech, až po individuálně uspořádané výsledky interního fulltextového vyhledávání. Každý další krok návštěvníka na webu Webtrekk zaznamenává k rozšíření profilu a používá k ještě přesnějšímu výběru zobrazovaného obsahu. Při všech budoucích návštěvách je uživatel znovu identifikován a je mu pomocí softwaru Webtrekk předkládána nabídka odpovídající potřebám projeveným při předcházejících návštěvách.
„Live-Data-Feed je nástrojem poskytujícím zcela novou generaci cílení obsahu webu. Nepracuje s odhady a souhrnnými statistickými údaji, ale zaznamenává v reálném čase o každému návštěvníkovi jeho individuální profil, podle kterého pak skládá obsah dalších stránek,“ konstatuje Ondřej Štarman, certifikovaný specialista softwaru Webtrekk. „Možnosti Live-Data-Feedu jsou přitom široké, například v e-shopu lze díky němu přednostně nabízet zboží, které si návštěvník při minulé návštěvě detailně prohlížel nebo ho už měl v košíku, ale nakonec nekoupil.“
Společnost eMerite vyhodnocuje spotřebitelské chování zákazníků elektronickými měřicími technologiemi. Analyzuje preference návštěvníků webových stránek, je historicky prvním českým poskytovatelem monitoringu internetových diskusí, provádí neuromarketingové „měření emocí“ vyvolaných reklamou, a pro zadavatele reklamy provozuje databázi emočních podnětů – eMerite NEURO·DEPOTM. Dlouhodobými klienty společnosti jsou AAA AUTO, Danone, Komerční banka, Mountfield, RWE či Vodafone. V roce 2014 je eMerite partnerem projektu WebTop100.
Více aktualit